2008年6月3日星期二

512 關愛行動




大會派發的黃絲帶,我把它摺成一朵花。



6月1日以義工之名參與512 關愛行動,
本人不是怕辛苦的人,所以即使曬到塊臉而家紅曬我都無咩所謂,
但我係最怕等等等等ge,所以當我完全唔知自己下一刻會有咩工作果陣,
我真係好炆。
等唔係問題,
但要知道等咩先得。

仲有,某機構對待義工的態度,以及其管理層的處事方式,實在有待改善。

題外話:當全場大合唱 《承諾》果陣,我頭一糟真係覺得中國人好團結;但係當棒棒堂 d fans 竟然當今次係演唱會般舉banner、聲嘶力竭地大叫ge 時候,我真的感到無奈。有時要係適當的場合做合適的事,年紀小唔係借口。

沒有留言: