2008年6月7日星期六

書奴


誘惑的雙眼……估小朋友一名
(注意他頭上那頭環…是我利用建築model 的剩餘物資設計的)


model ……留意背後那些不相干的沐浴露們……







被擱置的……





昨日無啦啦又買左200蚊書……............

適逄在hall 住了三年的細佬搬回家,又多了幾箱書(當中有d 係我架,佢拎走左而家先拎返來),
現在……

家裡很多很多書,

家姐的旅遊書、社工專業書……
我的小說、散文、詩詞、語法、文學+消閒書籍一大堆……
細佬的建築參考書+消閒書籍一大箱……
細細佬的政治書+消閒書籍少量(只因佢仲未搬返屋企)……
好多好多書……好多好多筆記……仲有好大好大ge model……
好多好多個紙皮箱,現在堆在客廳裡,

遠看,像一些非法工場,雜亂無章。

難怪媽媽第一眼看見此情此景,便說:「如果哩堆野係金條ge 話,我地就唔使撈啦。可惜唔係……」
係時候教佢一句「書中自有黃金屋」,
可惜依個世代哩句對小朋友已經起唔到任何幻想及教化作用,除了炒股書。

各位如果想睇書,不妨問我借,但切記記得要還……

1 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。