2008年6月4日星期三

六四

今日教小三的最後一課,和小朋友玩遊戲,
我隻眼好唔舒服,所以當佢地好嘈果陣,我都忍不住發左一陣脾氣,
不過最後都開開心心咁上堂。
我問小朋友:
「你地鍾唔鍾意miss kwok 張咭啊?」
個個都話:「miss kwok d 畫好kawaii 啊。」
love all of u !!

______________________________________________________

今日係六四,原本諗住教班補習後去維園join 六四晚會,
但係隻眼唔爭氣,加上補完習已經七點九,去到維園都已經過左開始時間,
anyway ,一切在心中。

近來心情很複雜,一直係度諗究竟我未來ge 路會係點,
雖然我成日話未來ge 野無人會知,
但到了某一些時候,你對於自己下一步究竟該往那裡走總會感到猶豫不決。
昨天主席弟弟回來,帶了一本香港大學的六四紀念特刊,
裡面有他寫的一篇文章,
內容裡說及一個「理想國」的故事,
上年讀教育文憑時聽了這個故事,
便第一時間想起,

永遠留在山洞裡的人是最幸福的,因為他們永遠用自己的尺子衡量所有的東西,自編自說自信,
也懶得理是非黑白對錯……

這麼看來,

大概是我們想得太多,庸人自擾。

______________________________________________________

沒有留言: