2008年3月12日星期三

要我敎中二中文,無問題。自問都有d 經驗。

要我教中六中國語文及文化,
我雖然口震震、腳騰騰,
但仍然擠出笑容,以表謝意。
然而,我該怎樣教?

當原任老師說讓我教中六文學的小說創作課時,
我相信我個咀已經變成了一個又圓又大的o形,
可以擠得進一個橙。
我寫的也不算什麼,但而家要我教人.................

係哩一個月,
我要係咁做 paper ,
我要係咁讀普通話 (一d 都唔普通lor...),
我要係咁睇小說 (奉旨ge),
我要係咁温中化..................

唉,
我哩 d 咪正所謂「未學企先學行」lor........................

沒有留言: