2008年4月10日星期四

唔惡唔得

在實習的第三天天見了 5 個學生,不斷問你地上堂點解要嘈、點解要騷擾其他同學、點解要用d 咁ge 態度對待老師,個個當堂即刻認錯,話對唔住啊我下堂唔會,喂大佬,講得出做得到先啦唔該,我用左2個小息 + 放學陪企30分鐘ge 時間,同你講道理,講到口水都乾啊,我無義務幫你父母教仔,亦無義務係你比阿sir 罰企果陣陪你傾,我咁樣做只不過係認為你地本質唔壞,仲有得教先花時間係你地身上。個個實牙實齒應承我點點點,一日之後忘記得一乾二淨。

結果,要我發惡你地先知驚,罰你地企,聽我哦依樣哦果樣連我自己都覺得自己煩,罰你地寫承諾書,你地先知衰。好彩我把勁低沉聲音都可以起到阻嚇作用,如果唔係我仲使教書ge。

對你好,又唔領情。偏偏要人地發惡,勁鬧勁煩勁罰,你地先知衰。

幸好還肯聽教,我都應該開心ge 。

加油。各位正在實習的朋友。

ps . 發惡時的ling ,聲粗、面燶、勁串、又煩,我平時唔係咁,係你地逼我。

1 則留言:

Kino Commune 說...

看來今次都幾惡搞wor...