2008年4月3日星期四

害怕真實




嗱,事情係咁ge ,話說一年一度ge 何詩詩朝聖活動又到,
咁哩,我當然係會去一去,買下CD 買下blog book買下哩樣買下果樣咁支持下。
咁哩,今日係咁趕左2份垃圾PAPER ,諗住早D 去到早 D 走,
然後返歸煲冬瓜,
但昨晚無啦啦..........問左FLORA 姐去唔去,
而最神奇 GE 係佢竟然睬我。仲要約埋時間,
結果,
我原本諗住四點去,最後變左 7點半 ...............
因為咁樣...係毫無預計GE 情況下...
我見到何詩詩。
所以,多謝 FLORA ..
因為你,我可以OK 近咁見到HOCC ,
仲可以有本佢親筆簽名GE BLOG BOOK。

我依份人D 情感係要好耐之後先發作GE ,
所以果一剎那見到佢,
如果旁人見到我GE 表情同反應,佢一定以為我唔係鐘意HOCC GE 。
但係哩....過左2個HR ,我返到屋企, 終於O黎料啦,
我係咁聽佢GE 歌,睇佢本BLOG BOOK .....................
所以,我唔係無反應,而我都唔係太冷靜..
只係哩種病GE 潛伏期比較長,而復原期亦係十分長。
而家我係勁煲碟中,
並理所當然地把乞我憎GE 煲冬瓜放埋一邊。

通常對於迷戀左好耐GE 人或事,
我都有咁GE 反應,
所以如果有一日我同你講我愛你,
然後勁鍚你GE 話,
咁你應該送我去青山。

我向來都是外表冷靜,內裡熱情。


PS ...好口語係咪..? 因為打左成日PAPER ,唔想再打書面語。明未?

PSS .....是日係酒樓撞到個痴線佬,每一句至少有3個粗口,包括「DEE你老X冚家ORANGE你老X GE 臭 X 」,我聽到勁燥,心諗做你阿媽真慘,因為你講一句,四周至少有十個人忍唔住係心裡回你一句。最最最無奈係佢竟然係度大聲聲話:「上帝做女人出O黎,不過係比男人DEE架啫。」我真係勁勁想彈爆佢個嘴,回佢一句:「唔好以為有條野就大Q 曬.....」精神病 ? 揾鬼信。

2 則留言:

Kino Commune 說...

哈哈哈~~~~ 竟然係 '竟然'?

不過ho cc 真係幾型, hehe~~~

:>

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。