2012年5月13日星期日

All You Need is Me (改編FIONA SIT , All You Need is Me (feat. 方大同))


 
All You Need is Me (改編FIONA SIT , All You Need is Me (feat. 方大同))作曲:Fergus Chow @ BGI作詞:Rap Lyrics by Soulboy編曲/監製 Fergus Chow @ BGI
我就是你需要的人
緊抱了這愛情 我們從此可能 YEA我就是你需要的人
緊抱了這愛情 我們從此可能 YEA


Hey~
說好了玩樂各選顏色oh oh oh oh
Oh hey~
玩累了回家歇一歇息oh oh oh oh
約定以後每天
停下腳步在我旁邊
外頭美麗花蝶招展 你只親吻我唇邊

All you need is me
Baby can't you see?
這種關係會變成自然
Baby can't you see?
All you need is me
習慣愛我從此不放肆
做錯了 認錯
任何事件 會體諒
說錯了 愛我
謊言最後 變真相

All you need is me
Baby can't you see?
這種感覺一直在蔓延 
Baby can't you see?
All you need is me
虛偽不過掩飾了脆弱

RAP:
Baby I like how u talkin so confident
Like the moon in the sky so prominent
I be tellin' u that I just wanna chill
U keep tellin' me you lovin' me for real
I think I'm just gonna sit and play hard to get
And let Every girl in the room place a bet
Don't be hatin' on me that you in a position to fret
I'll introduce you my friend named Brett

Hey~
說穿了愛情各有特色oh oh oh oh
Oh hey~
愛累了讓你歇一歇息oh oh oh oh
熱情過後和你
平淡生活喝茶聊天
小幸福不過是沉默 泛起小小的漣漪

All you need is me
Baby can't you see?
這種關係會變成自然
Baby can't you see?
All you need is me
習慣愛我從此不放肆
做錯了 認錯
任何事件 會體諒
說錯了 愛我
謊言最後 變真相

All you need is me
Baby can't you see?
這種感覺一直在蔓延
Baby can't you see?
All you need is me
虛偽不過掩飾了脆弱

All you need is me
Baby can't you see?
這種感覺一直在蔓延
Baby can't you see?
All you need is me
虛偽不過掩飾了脆弱

沒有留言: