2009年8月25日星期二

暫時最滿意的作品


素描課上了十課,只是沒時間作畫,
暫時最滿意的作品就是這一幅蕃茄。


1 則留言:

匿名 說...

路過此處.....樂兒,估不到你有填詞之餘,素描也是這樣好呢~~~

我是嘉曦啊~不知道你記不記得我,我send了email去你linglok2000@yahoo.com.hk mailbox,email內容如下....

================================

hello樂兒,

唔知你仲記唔記得我呢﹖我係hocc fans, 叫judy, 網名嘉曦 / 迪
我倆可能在icq時代都有聯絡呢
今次其實是想找你幫忙有關何韻詩慈善基金義工團的事
大概是一些文字工作
可以在msn傾傾ma?
我的msn: judy_mike36@hotmail.com
突然這樣找你真不好意思,希望你不會介意
謝謝!

judy

================================

希望可以找到你幫忙呢^_^